Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Valores e educación para a igualdade | Código | 652G01008 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. Valores e educación. |
1.1. Aproximación e fundamentación conceptual. 1.2. Construcción dos valores no proceso educativo. 1.3. Os valores na formación docente. |
2. Ciudadanía e dereitos humanos. | 2.1. Aproximación histórico-conceptual ós dereitos humáns. 2.2. Democracia, cidadanía e dereitos humáns. 2.3. A evolución no concepto de cidadanía. 2.4. A construcción da cidadanía a través da educación: o papel do currículo escolar. |
3. Igualdade de oportunidades e xustiza social. | 3.1. Evolución social do concepto de xénero. Políticas de igualdade. 3.2. Perspectivas de análise sobre da convivencia e do conflicto social. 3.3. Dereitos e deberes para unha sociedade democrática. 3.4. Actitudes, valores e normas para unha cidadanía crítica. |
4. La coeducación como proyecto. | 4.1. El papel del plan de estudios en la construcción de identidades. 4.2. Estrategias y recursos metodológicos de buenas prácticas mixtas. 4.3. Incidencia de otros agentes de socialización: familias, medios de comunicación, TIC, grupos de iguales, tribus urbanas ... |
5. A convivencia como reto educativo. | 5.1. Estratexias metodolóxicas para a mediación e a resolución de conflictos. 5.2. Modelos de convivencia a través doutros axentes de socialización: familias, mass-media, TIC, grupos de iguais, tribus urbanas... 5.3. Activismo, asociacionismo e o papel das ONG. |