Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención psicolóxica no contexto familiar | Código | 652G01017 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba de resposta múltiple | A11 A14 B20 C1 C2 | Se fará en examen tipo test con tres alternativas de resposta na que so unha é correcta e donde restan errores. | 40 |
Presentación oral | B17 B19 C1 C2 | Se valorará o dominio do tema, da linguaxe expositiva, a capacidade didáctica e o dominio das novas tecnoloxías. | 20 |
Estudo de casos | A11 A32 B2 B6 B15 B22 | Se presentan diversos casos. En pequenos grupos deberán discutir sobre a maneira de abordalos e presentar por escrito as súas liñas de actuación. | 15 |
Simulación | A10 A12 B2 B6 B7 B8 B16 B18 | Os alumnos serán evaluados según a súa execución no xogo de roles. | 25 |
Observacións avaliación | |||
ALUMNOS ASISTENTES: A matrícula de honra se concederá a partir de 9,5. Para solicitala se hará un escrito razoado dirixido á docente ou ós docentes da asignatura. Pode enviarse a través de correo electrónico. A calificación dos alumnos asistentes depende do cálculo de xogo de roles, estudo de caso, exame e presentación oral. A nota ha de ser de 5 para ter aprobado pero contando coas aportaciones de cada un dos apartados de evaluación. ALUMNOS NON ASISTENTES: Se considerarán como tales aqueles alumnos que se acollan á modalidade non presencial e aqueles que non cheguen ó 80% de asistencia. A súa calificación dependerá exclusivamente da nota do exame, que será específico para este alumnado. O exame será tipo test e nel se incluirán preguntas de todo o dado na materia, tanto nas clases teóricas como nas interactivas. Se considera aprobado so a partir de 5. |