Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Matemáticas e xogo | Código | 652G01031 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1.- Teorías sobre o Xogo |
1.1 Definir o xogo 1.2 Reflexionar sobre a importancia do xogo no desenrolo do neno. 1.3 Coñecer as teorías que explican o funcionamento do xogo |
2.- Xogo e desenrolo do neno |
2.1 Xogo e desenrolo cognitivo 2.2 Xogo e desenrolo social 2.3 Xogo e desenrolo físico e motor 2.4 Xogo e desenrolo afectivo |
3.- Clasificación dos xogos |
3.1 Clasificación dos xogos. Criterios 3.2 Os xogos tradicionais 3.3 Os esquemas do xogo. A transformasción dos xogos. |
4.- O contexto do xogo |
4.1 O xogo na escola infantil 4.2 O xogo nas colonias Urbanas 4.3 O xogo na celebración de festas populares 4.4 O xogo nos hospitais 4.5 o xogo na natureza 4.6 o xogo nos parques e xardíns públicos |
5.- Xoguetes e obxectos para xogar |
5.1 Concepto de xoguete 5.2 Criterios para a selección dos xoguetes 5.3 A ficha do xoguete. Unha proposta de análisa 5.4 Xoguetes e transmisión de valores 5.5 Lexislación sobre os xoguetes |
6.- Xogo e integración social | 6.1 Socialización e nenos en situación de resgo 6.2 O papel do xogo no desenrolo socio-afectivo 6.3 Funcións do xogo nas residencias infantís 6.4 programas de integración social en torno ao xogo. |
Ademais dos temas propostos traballaremos xogos de estratexia coñecidos, facendo unha adaptación dos mesmos a nivel infantil. |