Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Didáctica da educación ambiental e para a sustentabilidade | Código | 652G01041 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer os fundamentos científicos, matemáticos e tecnolóxicos do currículo desta etapa así como as teorías sobre a adquisición e desenvolvemento das aprendizaxes correspondentes. | A33 |
B1 B2 B3 |
|
Coñecer a metodoloxía científica e promover o pensamento científico e a experimentación. | A36 |
||
Promover o interese e o respecto polo medio natural, social e cultural a través de proxectos didácticos adecuados. | A38 |
||
Promover o interese e o respecto polo medio natural, social e cultural a través de proxectos didácticos adecuados. | A40 |
||
Capacidade para actuar de maneira sustentable na defensa do medio ambiente. | B13 |
||
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | B6 |
C4 |
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | A39 A41 |
B5 B10 B11 B12 |
C6 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | B25 |
C1 C3 C8 |
|
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. | A32 |
B16 B17 B18 |
|
Elaborar propostas didácticas que teñan en conta os principios do desenvolvemento sustentable | A13 |
B13 |
C4 |
Valorar a importancia de concienciarse e adquirir os coñecementos necesarios para actuar sustentablemente e saudablemente | A13 A15 |