Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Didáctica da educación ambiental e para a sustentabilidade | Código | 652G01041 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Prácticas de laboratorio | Esta metodoloxía permite que se aprenda efectivamente a través da realización de actividades de carácter práctico: traballo por grupos de actividades de análisis de aguas, de plásticos... |
Actividades iniciais | Preténdese obter información acerca dos coñecementos do alumnado, así como presentar os obxectivos que se van a tratar: Cuestionario KPSI |
Sesión maxistral | Esposición oral con apoyo de material audiovisual y plantexando cuestions para que participe o alumnado e facilitar a aprendizaxe |
Traballos tutelados | Metodoloxía que pretende a aprendizaxe autónomo dos estudantes a nivel individual e grupal de modo que o grupo actúe como "comunidade que construe o seu propio coñecemento": material estimular para facer unha ecoauditoría da Facultade |
Lecturas | Lecturas orligatorias e voluntarias de libros e textos de temática socioambiental |
Eventos científicos e/ou divulgativos | Asistencia a seminarios, xornadas...que se realicen na Facultade ou noutras instituciones para completar a formación |
Saídas de campo | Actividades externas ao entorno universitario relacionadas coa problemática socioambiental: visitas a plantas de tratamiento de residuos, parques eólicos... |
Proba mixta | Probas con preguntas abertas de semidesarrollo |
Solución de problemas | Resolución de problemáticas socioambientales para que se elabore un plan de actuación a partir dos coñecementos traballados |
Presentación oral | Exposición oral dos traballos realizados individualmente ou por grupo, plantexando preguntas, aclaracions...sobre a tarefa levada a cabo. |