Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Historia da educación | Código | 652G02006 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer os fundamentos da educación primaria | A8 |
||
Analizar a práctica docente e as condicións institucionais que a enmarcan. | A9 |
||
Coñecer a evolución histórica do sistema educativo no noso país e os condicionantes políticos e lexislativos da actividade educativa. | A10 |
||
Coñecer a evolución histórica da familia, os diferentes tipos de familias, de estilos de vida e educación no contexto familiar. | A24 |
||
Aprender a aprender. | B1 B21 B23 |
||
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. | B3 |
||
Capacidade para elaborar discursos coherentes e organizados loxicamente. | B8 |
||
Capacidade para expoñer as ideas elaboradas, de forma oral e na escrita. | B9 |
||
Capacidade de expresión oral e escrita en varias linguas (a lo menos nunha lingua estranxeira). | B10 |
||
Capacidade de comprensión dos distintos códigos audiovisuais e multimedia e manexo das ferramentas informáticas. | B11 |
||
Capacidade de selección, de análise, de avaliación e de utilización de distintos recursos na rede e multimedia. | B12 |
||
Capacidade para utilizar diversas fontes de información, seleccionar, analizar, sintetizar e extraer ideas importantes e xestionar a información. | B15 |
||
Capacidade crítica e creativa na análise, planificación e realización de tarefas, como froito dun pensamento flexible e diverxente. | B16 |
||
Capacidade de análise e de autoavaliación tanto do propio traballo como do traballo en grupo. | B17 B22 B24 B25 |
||
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. | C1 |
||
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | C4 |
||
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | C6 |
||
sumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | C7 |
||
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | C8 |