Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Practicum II | Código | 652G02034 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Obrigatoria | 36 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer a organización dos centros en que se imparte educacion primaria e a diversidade de accións que comprende o seu funcionamento | A5 A68 |
||
Relacionar teoría e práctica coa realidade da aula e do centro, aplicando un pensamento crítico, lóxico e creativo | A64 |
B1 B3 B15 B18 |
C7 |
Participar na actividade docente e aprender a saber facer, actuando e reflexionando desde e sobre a práctica | A9 A65 |
B17 |
C4 |
Participar nas propostas de mellora nos distintos ámbitos de actuación que se poidan establecer nun centro | A17 A66 |
B25 |
C3 C8 |
Deseñar e planificar unidades didácticas e proxectos de aprendizaxe que atendan ás singularidades educativas do alumnado, á igualdade de xénero , á equidade e ao respecto dos dereitos humanos e do medio | A15 A16 A17 A18 |
B4 B5 B14 B16 B18 |
|
Adquirir coñecemento practico da aula e da xestión de recursos, espazos, tempos e agrupamentos | A11 A61 |
||
Coñecer e aplicar os procesos de interacción e comunicación na aula demostrando as destrezas necesarias para favorecer un clima de aprendizaxe e convivencia | A11 A62 A67 |
B7 |
|
Desenvolver destrezas e estratexias de seguimento e xestión do proceso de ensino e aprendizaxe en contextos de diversidade | A15 A63 |
B2 |
|
Coñecer formas de colaboración cos distintos sectores da comunidade educativa e do contorno social, e desenvolver habilidades de traballo colaborativo e autónomo | A20 A22 A68 |
B4 B5 |
|
Relacionar teoría e práctica coa realidade da aula e do centro, aplicando un pensamento crítico, lóxico e creativo | A64 |
B1 B3 B15 B18 B21 B22 B23 |
C7 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como profesional dun centro educativo | B6 B7 |
||
Saber elaborar discursos coherentes e organizados, así como expoñer ideas de forma oral e por escrito | B7 B8 B9 B24 |
C1 |