Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Atención á diversidade: aspectos didácticos e organizativos | Código | 652G02038 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Portafolios do alumno | A3 A4 A6 A20 B16 B17 B21 B22 B23 B24 B25 C4 | Terase en conta para a sua valoración : Estructura e corrección formal Fundamentación e dominio conceptual. Aportacións derivadas da bibliografía utilizada na aula. Utilización de bibliografía complementaria aportada polo alumno/a. Capacidade de análise, síntese e relación entre conceptos. Capacidade de interpretación e valoración de experiencias e casos prácticos á luz dos conceptos teóricos implícitos na asignatura. Indagación e búsqueda. Innovación e creatividade |
50 |
Proba mixta | A3 A4 A6 A11 A20 B16 B17 B21 B23 B24 B25 C4 | Especificarase na aula o tipo de preguntas e o peso de cada pregunta na avaliación. O exame constará de dúas preguntas interrelacionadas entre si. Partirase de un contexto de aula que ten unhas determinadas características. O alumnado analizará, interpretará e fará unha proposta de intervención. Toda explicación e proposta de intervención terá que estar fundamentada teoricamente. Nas preguntas de desenvolvemento teranse en conta a pertinencia e organización do contido, o dominio conceptual, a conexión entre ideas, a claridade expositiva, e a corrección gramatical. |
50 |
Observacións avaliación | |||
Os traballos tutelados realízanse nas sesións interactivas e tamén ocupan gran parte do traballo autónomo do alumnado que se organizará en pequenos grupos para a sua realización. Considerarase alumnado asistente aquel que asiste a clase nun 80% do horario establecido O exame terá unha puntuación máxima de 5 puntos e outros 5 o portafolios. Para superar a materia haberá que ter como mínimo un 2 en cada unha das probas. O sumatorio das dúas partes ten que ser como mínimo un 5. O alumnado con recoñecemento oficial de adicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, deberá acudir ás titorías para programar as sesións interactivas e expositivas, nas que non poderá estar, co fin de planificar os traballos substitutorios, se fose o caso. Estas especificidades so serán necesarias para o portafolios, para a proba mixta concorrerá nas mesmas condicións que o resto do alumnado. Os traballos presentaranse en formato dixital. |