Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Socioloxía da educación | Código | 652G03028 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. Introdución á Socioloxía da Educación | 1.1. Definición e obxectivos 1.2. Historia 1.3. As institucións sociais |
2. Teorías clásicas, neoclásicas e contemporáneas sobre Socioloxía da Educación | 2.1. Os clásicos: Durkheim, Marx, Weber 2.2. Os neoclásicos: Veblen, Gramsci, Manheim, Parsons 2.3. Os contemporáneos: O funcionalismo, o estruturalismo marxista, Nova Socioloxía da Educación |
3. Desigualdade, estratificación e reprodución social | 3.1. A clase social na aula 3.2. A etnia na aula 3.3. O xénero na aula |
4. A vida na aula. A educación como institución social | 4.1. Socioloxía do currículo e da organización escolar 4.2. O profesorado como categoría social e axente educativo 4.3. A construción social do alumnado 4.4. Participación das familias e da comunidade |
5. A aula na vida. Estado, mercado e sistema educativo | 5.1. Políticas educativas 5.2. Vinculación entre educación e emprego 5.3. Educación na globalización |