Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Avaliación de programas de intervención logopédica | Código | 652G04038 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Saber A5Coñecer e integrar os fundamentos metodolóxicos para a investigación en Logopedia A8 Coñecer os fundamentos do proceso de avaliación e diagnóstico. A9 Coñecer e aplicar os modelos, técnicas e instrumentos de avaliación. Saber facer A11 Redactar un informe de avaliación logopédica. A12 Realizar unha avaliación tras a intervención. A22 Saber deseñar, programar e avaliar a actuación logopédica. Saber ser B11 Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. | A5 A8 A9 A11 A12 A22 |
B11 |
|
B1 Acceso, selección e xestión das fontes de información relevantes para a práctica profesional. B B3 Apreciar as distintas manifestacións da diversidade. B4 Aprender a aprender. B5 Aprender autonomamente, e motivarse para facelo de forma continuada. | B1 B3 B4 B5 |
C1 C3 C7 |
|
A5 Coñecer e integrar os fundamentos metodolóxicos para a investigación en Logopedia. A8 Coñecer os fundamentos do proceso de avaliación e diagnóstico. A9 Coñecer e aplicar os modelos, técnicas e instrumentos de avaliación. A12 Realizar unha avaliación tras a intervención. A15 Coñecer e aplicar os modelos e as técnicas de intervención. A11 Redactar un informe de avaliación logopédica. A21 Saber deseñar e elaborar informes logopédicos. A28 Adquirir un coñecemento práctico en intervención logopédica (formación práctica en ámbitos escolares, clínico-sanitarios e asistenciais). | A5 A8 A9 A11 A12 A15 A21 A22 A28 A32 |
B7 B9 B11 B23 |
C8 |