Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Seminario A2 A4 Resolución de problemas propostos polo profesor por grupos de alumnos. 10
Proba obxectiva A2 A4 A5 A8 B6 Consistirá nun exame de preguntas a desenvolver así como preguntas con respostas múltiples de 2 horas de duración. 70
Prácticas a través de TIC A2 A4 A5 A8 B6 C2 Traballo en grupos nos que se desenvolverán supostos prácticos mediante o uso dun paquete estatístico. 10
Proba de resposta múltiple A1 Proba curta ó longo do cuatrimestre nas que se avaliará a progresión do alumno. 10
 
Observacións avaliación

O exame final da materia incluirá preguntas teóricas e prácticas de opción múltiple, aínda que tamén poderá darse a posibilidade da inclusión de preguntas de resposta desenvolvida e problemas (70%). Os aspectos e criterios que se terán en consideración a avaliar actividades das Prácticas a través da TIC e seminarios son a asistencia, participación e compromiso individual e grupal, coherencia dos contidos abordados, coñecementos demostrados e competencias referidas
para esta materia. O sistema de calificacións expresarase mediante calificación
numérica dacordo co establecido no art. 5 do Real Decreto 1125/2003
do 5 de septembro (BOE 18 de septembro), polo que se establece o sistema
europeo de créditos e o sistema de calificacións nas titulacións
universitarias de carácter oficial e validez en todo o territorio nacional.
Sistema de calificacións: 0-4.9=Suspenso 5-6.9=Aprobado 7-8.9=Notable
9-10=Sobresaliente 9-10 Matrícula de Honra (Graciable).
















“Aqueles/as alumnos/as que
teñan algunha clase de excepcionalidade para asistir a clase legalmente
concedida, falen co profesor/a a comezo dol curso para
establecer as titorías e os sistemas de avaliación correspondentes.”