Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Xestión da innovación/dirección integrada de proxectos | Código | 730497011 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Estudo de casos | A15 A16 B2 B3 B4 B11 C1 | O alumno deberá realizar traballos de avaliación, de tipo caso práctico o similar, relacionados co temario, incluídos os relacionados cos proxectos de innovación. Tamén poden incluír a resolución de exercicios e a utilización de software de dirección de proxectos. Haberá al menos un traballo sobre xestión da innovación, e outro sobre dirección integrada de proxectos. |
56 |
Proba obxectiva | A15 A16 B2 B3 B4 B11 C1 | Véxase o devandito a efectos de proba obxectiva no apartado de Metodoloxías. | 44 |
Observacións avaliación | |||
A avaliación estrutúrase desta forma:
O alumno debe superar as dúas partes da materia (Xestión da Innovación / Dirección Integrada de Proxectos). Haberá senllos exames nas datas oficiais establecidas pola Escola. En función do tempo dispoñible para o exame e do criterio do profesor, o exame poderá incluír preguntas de tipo teórico e teórico-práctico, acerca dos contidos teóricos da materia e das súas aplicacións a casos concretos. Isto poderase facer por medio de preguntas tipo test, preguntas curtas, ou ambos os tipos de pregunta. En función do xa comentado, o exame poderá incluír tamén a resolución de exercicios, supostos ou casos prácticos, ou combinacións de todo iso. O exame poderá incluír tamén preguntas sobre os traballos realizados. O feito de que o profesor proporcione ao alumno as transparencias de clase non exime ao alumno da obrigación de tomar notas de clase; o profesor emprega ditas transparencias para apoiar a súa explicación, que pode incluír matices e detalles non contidos nas transparencias. Doutra banda, o profesor contesta as preguntas que os alumnos realizan en clase, sobre aspectos que poden non estar incluídos nas transparencias. Os contidos que se avaliarán na proba obxectiva serán todos os que se expuxeron en clase, estean ou non nas transparencias. |