Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Literatura Norteamericana nos seus Textos | Código | 613G03047 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A1 | Coñecer e aplicar os métodos e as técnicas de análise lingüística e literaria. |
A6 | Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua inglesa. |
A7 | Coñecer as literaturas en lingua galega, española e inglesa. |
A8 | Ter dominio instrumental oral e escrito dunha segunda lingua estranxeira. |
A9 | Elaborar textos orais e escritos de diferente tipo en lingua galega, española e inglesa. |
A10 | Ter capacidade para avaliar criticamente o estilo dun texto e para formular propostas alternativas e correccións. |
A15 | Ser capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos e literarios á práctica. |
A18 | Dominar a gramática da lingua inglesa. |
B1 | Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
B2 | Manexar ferramentas, programas e aplicacións informáticas específicas. |
B3 | Adquirir capacidade de autoformación. |
B5 | Relacionar os coñecementos cos doutras áreas e disciplinas. |
B6 | Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
B7 | Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico. |
B8 | Apreciar a diversidade. |
B9 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
B10 | Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán/á e profesional. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |