Metodoloxías Descrición
Actividades iniciais Presentación da guía docente da asignatura e o establecemento de pautas a seguir para o seu desenvolvemento e aprendizaxe elaborando contextos colaborativos e de atención á demanda do alumnado. Avaliación das expectativas, aprendizaxe e coñecemento dos contidos a impartir e o establecemento dunha zona de desenvolvemento efectiva e real do grupo clase
Traballos tutelados O alumnado terá que realizar unha serie de actividade de corte aplicado sobre casos prácticos establecendo avaliacións iniciais e efectivas de persoas con discapacidade. Presentaranse na clase e entregaranse para a sua avaliación
Discusión dirixida Discusión de los casos presentados en clase y presentación de un informe sobre el asesoramiento que se podría realizar
Proba obxectiva A avaliación será formativa e continua de forma que adaptarase ao proceso de aprendizaxe do alumnado. Será obxeto de avaliación todo aquelo que se traballe na clase sendo entregado en forma de ensaio científico. A proba obxectiva será realizada en xaneiro de forma que conste dunha verificación dos contidos aprendidos e traballados ou elaborados facilitando a sua concreción e clarificación
Sesión maxistral O profesor presentará os inclusores de cada tema planteando o principal e característico e expoñendo as lecturas en torno ao mesmo: o alumnado traballará sobre esta exposición os contidos de forma que elaboren as suas organizacións mentais e faciliten a sua aprendizaxe