Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Comunicación aumentativa e alternativa no contexto da educación especial | Código | 652438026 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A5 | Ser capaz de realizar unha avaliación psicolóxica no contexto dunha investigación científica. |
A7 | Saber realizar un seguimento sobre un caso elixindo obxectivos pertinentes e realistas. |
A13 | Coñecer e ser capaz de utilizar os diferentes modelos, teorías, métodos e técnicas de avaliación e intervención que son específicos dos distintos ámbitos da investigación en Psicoloxía Aplicada e desenvolver unha actitude crítica propia do espírito científico. |
A19 | Coñecer e axustarse ás obrigacións deontolóxicas da Psicoloxía Aplicada. |
B2 | Capacidade de organización e planificación. |
B7 | Compromiso ético. |
B10 | Motivación pola calidade. |
B12 | Toma de decisións. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |