Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Formación docente e comunidades de aprendizaxe | Código | 652512211 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Formación do profesorado: aprendizaxe e socialización profesional docente | -Teorías, modelos e fases da aprendizaxe e o desenvolvemento profesional. -Perspectivas de análise da socialización profesional. |
Conceptualización, estructuras e estratexias para o desenvolvemento profesional docente. | -Definicións e compoñentes do desenvolvemento profesional docente. -Institucións, plans e programas de formación docente. |
O centro educativo como comunidade de aprendizaxe: definición, principios e posibilidades. | -Os centros educativos como institucións que aprenden. -Dimensións dos centros escolares e procesos de cambio. |
O desenvolvemento profesional e organizativo a través das comunidades de aprendizaxe: fases e estrategias. | -Características, dificultades posibilidades das comunidades de aprendizaxe. -O traballo colaborativo nas institucións educativas. |
Comunidades virtuais e aprendizaxe dixital. | -O traballo colaborativo en entornos virtuais. -Formación a través de sistemas innovadores: Moocs, PLE, e outros formatos de aprendizaxe en liña. |