Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Realizar tarefas de orientación educativa, persoal e profesional dos alumnos. |
A2 |
Promover a inclusión do alumnado con necesidades educativas especiais. |
A3 |
Detectar e diagnosticar os problemas de aprendizaxe que se presentan no ambiente escolarizado e non escolarizado. |
A5 |
Comprender os modelos teóricos da psicoloxía educativa e da pedagoxía contemporáneas. |
A10 |
Avaliar programas, proxectos, servizos e políticas dirixidos ao desenvolvemento persoal, profesional e institucional. |
A11 |
Asesorar o profesorado na adaptación do currículo ás necesidades do alumnado. |
A12 |
Organizar e apoiar programas de axuda a persoas ou colectivos excluídos ou en risco de exclusión. |
A14 |
Deseñar e levar a cabo proxectos de investigación aplicados aos diferentes campos e aspectos da intervención educativa. |
A17 |
Aplicar técnicas e instrumentos de diagnóstico, de identificación e de avaliación de necesidades e de capacidades das persoas, grupos ou institucións. |
A19 |
Organizar e xestionar accións, programas e servizos orientados á promoción da calidade. |
A21 |
Potenciar a utilización de estratexias favorecedoras do ensino cooperativo. |
A23 |
Fomentar a investigación-acción nos centros educativos. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
B2 |
Aprender a aprender. |
B6 |
Preocupación pola calidade. |
B8 |
Traballar de forma autónoma e con iniciativa. |
B9 |
Traballar de forma colaborativa. |
B11 |
Rigor profesional. |
B12 |
Apertura á formación continua. |
B13 |
Creatividade. |
B14 |
Sensibilización sobre a diversidade cultural. |
B15 |
Capacidade de crítica e autocrítica. |
B16 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B17 |
Comunicarse de maneira efectiva nun contorno de traballo. |
B18 |
Apertura á innovación psicopedagóxica. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |