Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Competencia 1: Demostrar o seu coñecemento acerca da psicoloxía educativa e a sua relación para coa práctica educativa. Unidades de competencia: a) comunicar de forma coherente o coñecemento psicoeducativo en relación coa práctica educativa de ensinar e aprender. b) Plantexala información contemporánea da psicoloxía educativa en relación co ámbito educativo. c) Facilitala comprensión dos contidos da psicoloxía educativa e o seu lugar entre as ciencias da educación e o seu contexto social. A1
A3
A5
A10
A11
A12
A19
A23
Competencia 2: Diseñar un programa de asesoramento, apoio, atención e intervención psicoeducativa. Unidades de competencia: a) Ser capaces de organizar o feito psicoeducativo en función do seu deseño. b) Redactar obxectivos, contidos, metodoloxía e avaliación do programa psicoeducativo así como do informe de avaliación. c) Establecer recursos, adecuar perspectivas teóricas e a súa adecuación ós contextos de apoio/atención/intervención. d) Estimular hábitos de reflexión así como a procedencia da toma de decisións psicoeducativas con respecto ás prácticas e a realidade social onde se desenvolven. A1
A2
A14
A17
A19
A21
B1
B2
B9
B12
B13
B14
B15
B17
Competencia 3: Desenvolver actitudes e comportamentos autónomos, basados en argumentos razonados acerca do traballo e que permitan un marxe de autodeterminación profesional. Unidades de competencia: 1. Valorar a natureza complexa da teoría e a súa función para coa práctica do proceso de ensino e aprendizaxe 2. Desenvolver hábitos de traballo intelectual reflexivo para coa práctica profesional da psicoloxía educativa no ámbito das ciencias sociais. 3. Promover milloras nos plantexamentos persoais acerca do plantexamento do propio traballo e valoración da experiencia intere multidisciplinar do traballo psicoeducativo. B6
B8
B9
B11
B13
B16
B18
C1
C3
C5
Competencia 4: Desenvolver estratexias e hábitos de millora profesional formativa e continua no ámbito da psicoloxía e a práctica educativa. Unidades de competencia: 1. Desenvolver un plan de apoio en función do contexto específico e dos elementos que formen parte del. 2. Cuestionarse acerca do carácter globalizador da práctica psicoeducativa e a importancia dos apoios para os contextos de atención. 3. Adecuarse á actuación e interaccións complexas entre os participantes da intervención psicoeducativa así como os factores persoais relacionados con éstes. 4. Redactar e facilitar o informe psicoeducativo de forma que posibilite unha avaliación para a millora da práctica profesional e na atención de calidade e ética que debe dirixila. B13
B14
C2
C4
C5
C6
C7
C8