Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Didáctica da educación para a saúde | Código | 652G02041 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer e valorar a evolución científica e tecnolóxica no coñecemento do funcionamento do corpo humano e o estudo da saúde | A26 A28 A29 |
B8 B9 B17 B21 |
C1 C6 |
Ser capaz de coñecer as bases científicas que explican os comportamentos saudábeis, potenciando nos estudantes unha actitude crítica e responsábel fronte a hábitos non saudábeis. | A14 A23 A25 A27 |
B3 B6 B15 B25 |
C3 C7 C8 |
Coñecer e valorar os factores persoais e socio-ambientais que inflúen na saúde do ser humano, comprendendo a relación entre a nosa especie e o medio no que habita, e a importancia das decisións tomadas sobre nós mesmos e o noso ambiente. | A14 A22 A23 A29 |
B2 B3 B6 B8 B12 B18 B23 |
C4 C6 C8 |
Elaborar propostas didácticas que promovan o coñecemento sobre a saúde e o desenvolvemento de hábitos saudábeis, empregando unha metodoloxía científica. | A1 A2 A4 A5 A6 A7 A16 A17 A30 |
B1 B3 B4 B5 B7 B12 B14 B15 B16 B17 B19 B22 B24 |
C1 C3 |