Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura (*) | Márketing Operativo de Videoxogos | Código | 730529022 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
Idioma |
|
|||||||||||||
Modalidade docente | Presencial | |||||||||||||
Prerrequisitos | ||||||||||||||
Departamento | Empresa |
|||||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico | ||||||||||||
Web | ||||||||||||||
Descrición xeral | O obxectivo da materia é que o alumno domine os coñecementos planificación de márketing aplicados ao mercado de videoxogos. Con esta premisa centrarémonos na análise da demanda, a competencia e o comportamento do consumidor. O alumno terá que ser capaz de dominar as técnicas para coñecer as necesidades dos clientes, localizar novos nichos de mercado, identificar e valorar segmentos de mercado futuros e deseñar un plan de actuación para conseguir os obxectivos marcados. | |||||||||||||
|
||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |