|
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
| A12 |
Entender o sistema de formación de prezos dos produtos financeiros e a regulamentación básica |
| A15 |
Comprender os modelos de valoración de activos financeiros; crear e xestionar carteiras de valores |
| A31 |
Ser consciente da importancia do respeto ao ordenamento xurídico na actuación nos mercados financeiros |
| A34 |
Coñecer as implicacións tributarias para as persoas físicas e xurídicas que invisten en produtos financeiros |
| A35 |
Identificar os principais efectos da fiscalidade nas decisións de investimento financeiro |
| B2 |
Planificación para a resolución de problemas. |
| B3 |
Uso adecuado dos medios e sistemas de información dispoñibles. |
| B4 |
Habilidades informáticas. |
| B5 |
Habilidades de presentación oral e escrita. |
| B6 |
Pensamento crítico e avaliación das accións propias e alleas. |
| B8 |
Capacidade de organizar e planificar, saber administrar o tempo. |
| B9 |
Capacidade para traballar baixo presión. |
| B12 |
Preocupación pola calidade, por facer as cousas ben. |
| B15 |
Explotación da información dispoñible para a planificación e a toma de decisións |
| B17 |
Comprensión do concepto de valor temporal do diñeiro e aprendizaxe dos instrumentos de matemáticas financeiras que o utilizan para resolver distintos problemas no ámbito das finanzas |
| B18 |
Adquisición da capacidade necesaria para analizar a situación financeira da empresa nun momento determinado, establecemento das correccións adecuadas e planificación do seu futuro |
| B23 |
Coñecemento dos principais aspectos que abarca a actividade bancaria |
| B24 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a menudo nun contexto de investigación |
| B25 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
| B26 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
| B27 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
| B28 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
| C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
| C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero |
| C6 |
Adquirir habilidades para a vida e hábitos, rutinas e estilos de vida saudables |
| C7 |
Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |