Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Coñecer as normas vixentes de información financeira en España. |
A2 |
Coñecer as normas vixentes de información financeira no ámbito internacional. |
A3 |
Coñecer as normas vixentes de auditoria de contas en España. |
A4 |
Coñecer as normas vixentes de auditoría de contas no ámbito internacional. |
A9 |
Saber documentar os procedementos e principios contables que sigue a entidade así como os sistemas contables utilizados para registrar as súas transaccións. |
A10 |
Saber determinar a natureza, alcance e momento de execución do traballo a realizar e preparar, en consecuencia, un programa de auditoria escrito. |
A12 |
Saber obter unha base de xuizo razonable sobre as contas anuais individuais e consolidadas e expresar unha opinión respecto das mesmas no informe de auditoria, conforme á normativa vixente. |
B3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
B4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero. |
B8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
B10 |
Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrentarse. |
B12 |
|
C1 |
Posuír e comprender coñecementos que proporcionen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e / ou aplicación das ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
C3 |
Que os alumnos sexan capaces de integrar o coñecemento e afrontar a complexidade de facer xuízos a partir de información que, incompleta ou limitada, inclúe reflexións sobre responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
C4 |
Que os alumnos saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e os motivos fundamentais que os sustentan a un público especializado e non especializado de forma clara e inequívoca. |
C5 |
Que os estudantes teñan as destrezas de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando de maneira que sexa autodirigida ou autónoma. |
C7 |
Capacidade de liderado. |
C8 |
Compromiso ético e moral coa sociedade analizados, ademáis, desde unja perspectiva solidaria. |
C11 |
Desenvolvemento dun espírito crítico lóxico e creativo. |
C12 |
Capacidade para xestionar as tecnoloxías da información e as comunicacións no exercicio da súa actividade profesional. |