|
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
| A1 |
Coñecemento das principais institucións xurídicas. |
| A2 |
Coñecer a función do Dereito como sistema regulador das relacións sociais. |
| A3 |
Percepción do carácter sistemático do ordenamento xurídico. |
| A4 |
Percepción do carácter interdisciplinar dos problemas xurídicos. |
| A5 |
Coñecemento dos principios e valores constitucionais. |
| A8 |
Coñecementos básicos de argumentación xurídica. |
| A9 |
Capacidade para o manexo de fontes xurídicas (legais, xurisprudenciais e doutrinais). |
| A10 |
Capacidade de interpretar e analizar críticamente o ordenamento xurídico. |
| A11 |
Capacidade de comprender e de redactar documentos xurídicos. |
| A12 |
Manexo da oratoria xurídica. (Capacidade de expresarse apropiadamente en público). |
| A13 |
Dominio das novas tecnoloxías aplicadas ao dereito. |
| A14 |
Capacidade de elaboración de normas. |
| A15 |
Capacidade de negociación e mediación. |
| B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo |
| B3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
| B5 |
Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
| B6 |
Aprender a aprender. |
| B7 |
Resolver problemas de forma efectiva, valorando a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
| B8 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo, entendendo, tamén, a importancia da cultura emprendedora. |
| B9 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa tendo en conta a importancia da aprendizaxe ao longo de toda a vida. |
| B10 |
Traballar de forma colaborativa. |
| B11 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
| B12 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo, amosando capacidade de expresión tanto oral como escrita en calquera das linguas oficiais da comunidade autónoma, así como nun idioma estranxeiro. |
| B13 |
Capacidade para utilizar a rede informática (internet) na obtención de información e na comunicación de datos e, en xeral, capacidade para empregar as ferramentas básicas das TIC necesarias para o exercicio da súa profesión. |
| C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
| C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
| C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
| C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
| C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
| C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |