Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Comunicación multimodal | Código | 613836051 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer o concepto de multimodalidade da comunicación e as súas implicacións. | AI1 AI6 |
BI3 BI7 |
CM4 CM6 CM8 |
Coñecer e saber manexar os requisitos, conceptos e procedementos para a análise dos discursos multimodais. | AI1 AI3 AI5 AI7 AI9 AI10 |
BI2 BI3 BI6 BI7 |
CM6 |
Integrar e utilizar as técnicas e ferramentas aportadas por distintas disciplinas e enfoques para analizar os discursos multimodais. Pór en valor a interdisciplinariedade. | AI1 AI2 AI3 AI4 AI5 AI9 AI10 |
BI2 BI5 BI7 BI8 BI10 |
CM3 CM6 CM8 |
Utilizar ferramentas das tecnoloxías da información e o coñecemento para a análise multimodal dos discursos. | BI3 BI5 BI8 |
CM3 CM8 |
|
Saber abordar organizar o proceso analítico de materiais multimodais, e desenvolvelo con perspectiva crítica e en constante revisión. | AI1 AI3 AI4 AI5 AI9 |
BI1 BI2 BI3 BI7 BI8 BI9 BI10 |
CM3 CM5 CM7 CM8 |
Expor de forma adecuada o desenvolvemento e os resultados das análises multimodais realizadas, transmitindo eficientemente a información e os procesos reflexivos, e sabendo adaptarse ao destinatario e aos obxectivos perseguidos. | AI3 AI5 AI7 AI9 |
BI4 BI7 BI8 BI9 BI10 |
CM1 CM2 CM3 CM4 CM5 CM6 CM7 |
Coñecer e descubrir novas implicacións e utilidades da análise multimodal do discurso, en distintas áreas e para diversos problemas. | AI3 AI6 AI7 |
BI5 BI7 BI9 |
CM3 CM6 CM8 |
Reflexionar e adoptar unha postura crítica ante os produtos semióticos das sociedades, principalmente da contemporánea. | AI8 |
BI2 BI3 BI5 BI6 |
CM4 CM6 CM8 |
Enriquecer criticamente os coñecementos xa posuídos sobre análise da linguaxe, adoptando unha perspectiva multidisciplinar ampla e aberta a novos fenómenos, enfoques e obxectos de estudo. | AI1 AI2 AI3 AI8 |
BI1 BI2 BI6 BI7 BI9 BI10 |
CM4 CM5 CM6 CM7 CM8 |