Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Comunicación multimodal | Código | 613836051 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. A comunicación. Linguaxe, modo e recursos semióticos. | 1.1. Comunicación e discurso. 1.2. A semiótica discursiva. 1.3. Os recursos semióticos. 1.4. Conceptos básicos e métodos na análise do discurso. A análise crítica do discurso. |
2. A comunicación multimodal: definición, características. Conceptos básicos. | 2.1. O concepto de modo. 2.2. Comunicación multimodal: definición, relevancia e evolución. 2.3. Conceptos básicos e características da comunicación multimodal. 2.4. A alfabetización multimodal. |
3. A(s) análise(s) multimodal(es) da comunicación: enfoques e resultados. | 3.1. Análise multimodal da comunicación e análise da comunicación multimodal. 3.2. Un enfoque global e comprehensivo da comunicación. A construción do contido. 3.3. Principios, enfoques e métodos na análise multimodal. 3.4. Unidades e procesos na análise da comunicación multimodal. 3.5. Estudos de caso. |
4. Comunicación, evolución e tecnoloxía: observacións históricas e contemporáneas. | 4.1. Comunicación multimodal e evolución humana. 4.2. Comunicación multimodal e contorno dixital. 4.3. Comunicación multimodal e discursos públicos. 4.4. Comunicación multilmodal, ensino e autoaprendizaxe. 4.5. Outros casos de relevancia actual. |
5. Algunhas conexións: os xéneros discursivos; as narrativas transmedia; as novas alfabetizacións; sociedade e educación... | 5.1. Conexións da análise multimodal con outros ámbitos de estudo. 5.3. Xéneros discursivos; narrativas transmedia; novas alfabetizacións... 5.4. Implicacións e consecuencias da análise (multimodal) dos discursos (multimodais). |