Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Lingua Inglesa 3 | Código | 613G01015 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
O alumno debe poder manter unha conversa que trata de asuntos cotidiás e xerais co falantes nativos de lingua inglsea sen moita dificultade. Debe dominar unha amplia gama de estilos e rexistros en textos escritos e no seu inglés escrito. | A1 A6 A9 A20 |
B4 B10 |
C2 C4 |
Os alumnos deben expresarse dunha maneira creativa, orixinal e imaxinativa en textos orais e escritos de lingua inglesa. | A9 A15 |
B1 B3 B4 B5 B6 |
|
Deberían ter a capacidade de entender as principais ideas da maioría dos textos orais u escritos en inglés, seguir liñas argumentais complexas e identificar as principais conclusións ás que chegou o falante, sempre que o tema sexa relativamente coñecido. | A1 |
||
Os alumnos deberían poder seguir os discursos de textos orais de radio e televisión, sempre que se fale un nivel de lingua estándar pero mesmo tamén empregando unha cantidade considerable de linguaxe coloquial e de expresións idiomáticas. | A15 |
B3 B4 B5 |
|
Os alumnos deben poder expoñer con claridade un tema relacionado cos asuntos tratados durante o curso, e outros, explicando claramente e destacando os puntos principais para poder seguille sen dificultade. Deberá contestar ás preguntas que xurdan e usar PowerPoint ou equivalente como apoio. | A9 A15 |
B5 B6 |
|
Tomar parte activa en debates desenvolvidos en situación cotiáns e xerais, explicando e defendendo o seu punto de vista usando una linguaxe apropiada. | A1 |
B1 B3 |
|
Os alumnos deben ser capaces de expresarse en inglés escrito co claridade e fluidez, nunha forma coherente e ben organizada, usando conectores de maneira apropiada. Deben usar vocabulario e estruturas que matizan e expresan modalidade: graos de certeza / incerteza, crenza/dúbida, probabilidade / improbabilidade, usando párrafos e puntuación correctamente. | A1 A9 |