Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Gramática do Texto | Código | 613G01039 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba mixta | A1 A2 A3 A5 A9 A11 A15 A19 A23 B1 B3 B7 B10 C1 C7 | O día señalado no calendario oficial de exames, os alumnos realizarán unha proba de carácter teórico-práctico na que demostrarán que asimilaron os contidos da materia e que ademáis saben aplicar a teoría ao análisis e comentario de textos. | 40 |
Traballos tutelados | A1 A2 A3 A5 A9 A11 A14 A15 A19 A23 B1 B2 B3 B5 B6 B7 B10 C1 C2 C3 | Trátase dun traballo individual. Consistirá no análise dun fenómeno textual nun tipo de texto determinado. As características concretas detalláranse nun documento esposto en Moodle. Entrégarase a través davandita plataforma antes do 10 de maio. A profesora seguirá o desenrolo dos traballos a través das tutorías. É obligatoria ao menos unha entrevista, para concretar o tema e las liñas xerais do traballo. |
40 |
Obradoiro | A1 A2 A3 A5 A9 A10 A11 A15 A19 B4 B6 C1 | Realizaranse diversos tipos de actividades, a través das cales os alumnos demostrarán que len e asimilan as lecturas, e saben aplicar os coñecementos adquiridos para explicar os fenómenos textuais que aparecen nos exercicios propostos. Calificaranse tres actividades e avisarase con antelación da data de recollida ou da corrección en clase. |
20 |
Observacións avaliación | |||
1. Os alumnos que superen a asignatura na primeira oportunidade e que asistiren asiduamente a clase (sen unha soa falta de asistencia) obterán un punto extra na cualificación final. 2. En todas as actividades escritas, exame, traballos, exercicios, comentarios, valorarase o uso correcto e adecuado da lingua española. Se penalizarán as faltas de ortografía, as de puntuación e a redacción deficiente. Dependendo da gravidade da falta, por cada unha descontaras e da nota entre 0,5 puntos e 1 punto. A penalización será menor para os alumnos Erasmus ou doutros programas de intercambio. 3. A cualificación obtida na proba mixta o exame será como mínimo de un 4 (sobre 10) para aprobar a asignatura, tanto na primeira oportunidade como na de xullo. Si na primeira oportunidade a asignatura está suspensa e a nota do examen é inferior a 5, na segunda oportunidade hai que facer tamen o exame. 4. Os traballos e restantes actividades entregadas fora da data establecida se penalizarán con un 50% da nota. 5. Calquera falta de honradez académica (plaxio, é dicir, utilización de textos ou ideas doutros autores sin indicar a procedencia, copiar traballos, copiar nos exames, ou outras formas) se penalizará coa anulación total da actividade. Compre sinalar que a Xunta de Facultade aprobou o uso da aplicación "Turnitin" por parte do profesorado. Esta ferramenta permite detectar textos ou porcións procedentes doutros textos e sinalar a súa procedencia. Pode recoñecer traballos previamente presentados nesta ou noutras universidades. 6. Obterán a cualificación de NP (Non presentado) os alumnos que no se presenten ao exame, aínda que realizasen o resto das actividades. 7. Os alumnos que teñan que superar a asignatura na oportunidade de xullo recuperarán todas as actividades suspensas (con nota inferior a 5) ou non feitas. Os porcentaxes serán os seguintes: Examen, 50%; traballo, 40%; obradoiro, 10%. Na convocatoria adiantada de decembro (finalización de estudos) a evaluación farase cun exame teórico-práctico. 8. A asignatura poderá ser adaptada a estudantes con necesidades especiais. 9. É necesario un nivel B2 de español para cursar esta materia Alumnos con dispensa académica de exención de asistencia Os procedimentos e porcentaxes de evaluación serán os mesmos que para o resto dos alumnos, nas duas oportunidades. Os do apartado "Obradoiro" serán específicos para eles e se formularán e entregarán a través de Moodle, nun apartado especial para estes alumnos. As tutorías se concertarán por correo electrónico e realizaranse en horas adecuadas tanto para o alumno como para a profesora. Estes alumnos deben estar especialmente pendentes da comunicación a través de Moodle e do correo electrónico. |