Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Literatura Inglesa 1 | Código | 613G02010 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. Introdución |
1.1. Que é a literatura? Que é a literatura inglesa? 1.2. O "canon" da literatura inglesa 1.3. Periodización |
2. O período anglosaxón ou de inglés antigo na literatura inglesa (450-1066) | 2.1. Introdución á historia da literatura inglesa anterior ao século XI 2.2. Poesía épica e elexíaca Lecturas: Fragmentos de “The Battle of Maldon,” “The Wife’s Lament,” Beowulf e “The Dream of the Rood” |
3. Literatura inglesa medieval ou período do inglés medio (1066-1500) | 3.1. Introdución: contexto histórico, social e cultural 3.2. Teatro relixioso inglés a) Orixes do teatro inglés b) Misterios, milagres e moralidades medievais Lectura: Fragmentos de Everyman 3.3. Geoffrey Chaucer e os seus contemporáneos a) Gower e o poeta Gawain b) Chaucer e a súa obra Lectura: Fragmentos do “Prólogo General" de The Canterbury Tales, de Geoffrey Chaucer 3.4. Lírica inglesa dos séculos XIV e XV a) Poesía lírica medieval b) Amor cortés c) Romances medievais Lecturas: “In praise of women,” “Syng We, Syng We,” “Gentilesse,” fragmentos de “Merciless Beauty” |
4. A literatura inglesa renacentista (1500-1660) |
4.1. Introdución: contexto histórico, social e cultural 4.2. Poesía do século XVI: o soneto inglés a) Wyatt e Surrey b) Sidney, Spenser e Shakespeare Lecturas: selección de sonetos 4.3. Teatro renacentista inglés a) Edificacións, convencións e tipo de obras b) Teatro isabelino e xacobeo: Marlowe e Shakespeare Lectura: Hamlet 4.4. Poesía metafísica de principios do XVII a) Poetas metafísicos e "cavalier" b) John Donne e Andrew Marvell Lecturas: selección de poemas |
5. A Restauración (1660-1700): prosa de finais do XVII | 5.1. Prosa relixiosa 5.2. Autobiografía e diarios 5.3. Libros de viaxe Lecturas: Fragmentos do Diary de Samuel Pepys |