Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Lingua Inglesa 3 | Código | 613G02015 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Os temas elíxense o fin de preparar ao alumno para afrontar un bo número de situacións comunicativas reais. Ver o apartado Fontes de Información para coñecer o libro de texto do que se extraen os seguintes temas. 1. Where we live Gramática: énfase con investimento, tempos verbais (presente e pasado perfecto, presente e pasado simple e continuo) Funcións prácticas: describir, informar. Audición: Habilidade auditiva acerca da cidade e as súas xentes, a nivel C1. Composición escrita: informes. Vocabulario: O léxico relacionado coa cidade e as súas xentes, a nivel C1. |
a. Taxistas de Londres. b. Casas de ilusión. c. Plano dunha casa. |
2. The art of conversation. Gramática: cláusulas relativas (explicativas (non-defining) e especificativas (defining)). Funcións prácticas: ofrecer consellos. Audición: Habilidade aural acerca dos temas tratados a nivel C1. Composición escrita: propostas. Vocabulario: O léxico relacionado con presentarse e a conversación, a nivel C1. Funcións prácticas: Pedir información. |
a. Como manter unha conversación. b. Os campións do texting. c. A conversación, a comunicación e Internet. |
3. Ages and stages. Vocabulario: El léxico relacionado con la educación, a nivel C1 (sustantivos contables y no-contables); Gramática: voz pasiva, colocaciones y frases con "wish". Práctica en ingles oral: discusión acerca de la publicidad; Estilo y registro: El lenguaje apropiado para realizar cada tarea; transferencia de registro y estilo. |
a. Obsesión cos vampiros. b. O que poden facer os diarios por ti, e o que non poden facer. c. Onde e por que a xente vive máis tempo. |
4. No gain without pain. Gramática: "-ing"; e infinitivo, dobrar consonants en formas "-ed"; e "-ing". Composición escrita: descricións, argumentos. Fonología: Entonación e acentuación ao nivel esixido; dobrar consonantes despois de vogais segundo a súa pronuncia. Práctica oral: debater e discutir acerca da motivación. |
a. Xente sobresaínte. b. Os produtos fallados. c. Por que o perfeccionismo non é perfecto |
5. The feel-good factor. Gramática: condicionais e hipóteses; conditionals: advanced features; "wish", "would rather / sooner", "it'd". Funcións prácticas: descricións; Vocabulario: O léxico relacionado coa felicidade, a nivel C1. |
a. O prezo da felicidade. b. Películas que che fan sentir ben. c. A Aplicación da Felicidade. d. O traballo e a Felicidade. |
6. Living with the past. Gramática: comparacións (by far, far more, far less, etc); adverbios, frases adverbiais e conxuncións. Composición escrita: críticas de series, películas, libros, etc. |
b. Árbores familiares. c. A acumulación de obxectos na casa. d. A Arqueoloxía. |
7. The hard sell. Gramática: condicionais e hipóteses; conditionals: advanced features. Audición: Habilidade aural acerca de técnicas de venda a nivel C1. Estilo e rexistro: A linguaxe apropiada para realizar cada tarefa; transferencia de rexistro e estilo (narrativas e publicidade). |
a. A importancia dos nomes dos produtos. b. O quinto sabor. c. A utilización dos perfumes no marketing. |
8. Passing through. Práctica en ínguas oral: Viaxes e voluntariado. Gramática: "modal verbs". Composición escrita: folletos. Exercicios: transformacións. Fonología: Entonación e acentuación ao nivel esixido. Vocabulario: O léxico relacionado coas viaxes, a nivel C1. |
a. Viaxar para gañarse a vida. b. O voluntariado no estranxeiro. c. Expatriados en Nova Iorque. d. Á caza dos souvenirs e. As guías de viaxes. |