Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Historia da Lingua Galega e Portuguesa | Código | 613G02020 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Saber analizar e comentar textos de diverso tipo (antigos e modernos, escritos e orais, literarios e non literarios etc.) | A1 A2 A9 A11 A16 |
B5 B8 |
|
Ter un dominio avanzado oral e escrito da lingua galega e portuguesa. | A4 A9 A21 A22 |
||
Ser capaz de identificar problemas e temas de investigación no ámbito dos estudos lingüísticos e aplicar os coñecementos lingüísticos á análise diacrónica | A11 A14 A15 |
||
Coñecer a historia e a cultura de Galiza e dos países de expresión portuguesa e mais a súa situación sociolingüística | A19 A20 A23 A24 |
||
Coñecer a variación lingüística nos territorios galegófonos e lusófono, e apreciar a diversidade lingüística, social, cultural etc. | A25 A26 |
B8 B10 |
|
Coñecer a evolución histórica externa e interna da lingua galega e portuguesa, desde a Gallaecia e Lusitania (latín) á actualidade. | A13 A27 A28 |
||
Utilizar recursos bibliográficos de tipoloxía variada e ferramentas tecnolóxicas acaídas para a investigación lingüística e a autoformación. | A14 |
B1 B2 B3 B6 |
C3 C6 |
Integrar e relacionar os coñecementos con outras áreas e disciplinas máis ou menos afíns | B3 B4 B5 B7 B8 |
C1 C2 C6 |
|
Exercer o pensamento crítico, con capacidade de análise e de síntese, orientado a comprender a importancia do coñecemento como motor do avance social e garantía dunha sociedade libre | B7 B9 B10 |
C3 C4 C5 C6 C7 C8 |