Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Edición e Comentario dos Textos Galegos e Portugueses | Código | 613G02028 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
AA.VV. (1986). Critique Textuelle Portugaise. Actes du Colloque (Paris, 20-24 octobre 1981). Paris: Fondation Calouste Gulbenkian AA.VV. (1986). Comentário de Textos Literários. Madrid: Alhena Azevedo Filho, Leodegário de (1987). Iniciação em crítica textual. Rio de Janeiro: Presença Blecua, Alberto (1983). Manual de crítica textual. Madrid: Cátedra Brea, Mercedes & Lorenzo Gradín, Pilar (1996-). Base de datos da Lírica Profana Galego-Portuguesa [MedDB 3] <www.cirp.gal>. Santiago de Compostela: Centro Ramón Piñeiro para a Investigación en Humanidades Crespillo, Manuel (ed.) (1997). Comentario lingüístico de textos. Málaga: Universidad de Málaga Ferreiro, Manuel (dir.) (2018-). Universo Cantigas [Edición crítica da poesía medieval galego-portuguesas] <www.universocantigas.gal>. A Coruña: UDC Lopes, Graça Videira & Ferreira, Manuel Pedro et al. (2011-). Cantigas Medievais Galego Portuguesas [base de dados online] <www.cantigas.fcsh.unl.pt>. Lisboa: Instituto de Estudos Medievais, FCSH/NOVA Marchese, Angelo & Forradellas, Joaquín (2000). Diccionario de retórica, crítica y terminología literaria. Barcelona: Ariel Marcos Marín, Francisco (1978). El comentario lingüístico (Metodología y práctica). Madrid: Cátedra Martínez-Gil, Víctor (coord.) (2001). L’edició de textos: història i mètode. Barcelona: Universitat Oberta de Catalunya Reis, Carlos (1978). Técnicas de Análise Textual. Coimbra: Livraria Almedina Spaggiari, Barbara & Perugi, Maurizio (2004). Fundamentos da Crítica Textual. História. Metodologia. Exercícios. Rio de Janeiro: Lucerna |
Obra de lectura obrigada: Cambraia, César Nardelli (2005). Introdução à crítica textual. São Paulo: Martins Fontes. |
|
Bibliografía complementaria | |
|