Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | As Linguas Románicas | Código | 613G02034 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer a familia de linguas románicas e a súa especificidade con respecto a outras familias lingüísticas e á lingua latina. | A13 |
B5 B8 |
|
Coñecer o proceso de formación das linguas románicas e a historia externa de cada unha delas. | A27 A28 |
B5 |
|
Coñecer a situación sociolingüística e o proceso de estandarización, no seu caso, de cada unha das linguas románicas. | A23 A24 A27 A28 |
B5 B7 B8 |
C4 |
Coñecer e saber identificar os trazos de cada unha das linguas románicas. | A14 A15 A27 A28 |
B3 B5 B7 B8 |
|
Coñecer a distribución xeográfica e as variedades dialectais de cada unha das linguas románicas. | A25 A26 |
B5 B8 |
|
Coñecer a tradición escrita de cada unha das linguas románicas. | A7 A27 A28 |
B5 |
|
Saber identificar os elementos comúns e diferenciais das linguas románicas e destas con respecto ao latín. | A13 A14 A15 |
B3 B8 |
|
Apreciar a importancia da familia de linguas románicas e do seu coñecemento para o estudo individualizado de cada unha delas e da súa literatura. | B3 B5 B7 B8 |
C6 |
|
Apreciar a diversidade lingüística e cultural. | B5 B8 |
||
Coñecer e saber utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información específicos no estudo das linguas románicas. | B1 B2 B3 |
C3 C6 |
|
Saber identificar as fases e os problemas que comporta todo proceso de estandarización lingüística. | A15 A24 |
B7 |
|
Saber identificar e tratar os factores que poñen en risco a supervivencia lingüística e aqueles que a posibilitan. | A12 A15 A24 |
B7 B10 |
C4 C6 |
Ser capaz de analizar un texto en calquera lingua románica. | A1 A2 A7 A9 A10 A11 A15 |
B5 B7 |
|
Ser capaz de identificar os trazos dialectais das linguas románicas. | A15 A25 A26 |
B5 B8 |
|
Saber contextualizar calquera trazo ou problema dunha lingua románica no marco global da familia e poñelo en relación coa situación noutras linguas románicas. | A1 A14 A15 |
B5 B6 B7 B8 |
C6 |
Saber contextualizar calquera xénero literario no ámbito románico. | A7 A14 A15 |
B5 B7 |
C6 |
Saber recoñecer calquera discurso oral en lingua románica. | A1 A15 |
B7 |