| Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
| Asignatura | Series de Tempo | Código | 614493009 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro Segundo | Optativa | 5 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
| Comprender técnicas da análise de series de tempo | AM2 |
||
| Capacidade crítica sobre as posibilidades e limitacións das técnicas da análise de series de tempo | AM15 |
||
| Capacidade de identificar e resolver problemas que requiran o uso de técnicas da análise de series de tempo | AM2 AM6 AM8 |
||
| Capacidade de manexar software comercial (fundamentalmente o software libre R) para analizar series de tempo | AM13 |
||
| Capacidade para iniciar a investigación e para participar en proxectos de investigación que poden culminar na elaboración dunha tese doutoral. | BP6 |
||
| Capacidade de traballo en equipo e de forma autónoma | BP8 |
||
| Capacidade de identificar e resolver problemas | BP10 |
||
| Ser capaz de identificar un problema da vida real. | CP1 |
||
| Dominar a terminoloxía científica-metodolóxica para comprender e interactuar con outros profesionais. | CP2 |
||
| Habilidade para traballar os aspectos metodolóxicos da investigación en colaboración con outros colegas a través do Campus Virtual co foro. | CP3 |
||
| Habilidade para realizar a análise estatística con ordenador. | CP4 |
||
| Escoller o deseño máis axeitado para responder á pregunta de investigación. | CP5 |
||
| Utilizar as técnicas estatísticas máis axeitadas para analizar os datos dunha investigación. | CP6 |
||
| Planificar, analizar e interpretar os resultados dunha investigación considerando tanto os aspectos teóricos coma os metodolóxicos. | CP7 |
||
| Habilidade de xestión administrativa do proceso dunha investigación. | CP8 |
||
| Comunicación e difusión dos resultados das investigacións. | CP9 |
||
| Lectura con xuízo crítico de artigos científicos dende unha perspectiva metodolóxica. | CP10 |
||