| Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
| Asignatura | Contornos Inmersivos, Interactivos e de entretemento | Código | 614G01062 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
| Prácticas de laboratorio | A43 A44 B1 B9 | Realización dun traballo composto de duas prácticas correspondentes a os dous videoxogos a desenrolar. Para o 2D faise uso da plataforma PyGame como motor de apoio no desenrolo. Para o 3D utilizase unha das plataformas máis comunes actualmente como é Unity3D. Ademáis dos videoxogos, evaluase a calidade da documentación e a metodoloxía aplicadas no desenrolo. |
50 |
| Proba obxectiva | A43 A44 B1 C6 | Examen teórico escrito sobre os contidos da asignatura. Tratase dunha probe mixta con preguntas tipo test e algunhas preguntas curtas de desenrolo para que os alumnos demostren a asimilación dos conceptos. | 50 |
| Observacións avaliación | |||
|
Para superar a materia, o alumno deberá obter unha calificación mínima de 5 Criterios particulares de
Na segunda oportunidade, mantense a nota obtida nas |
|||