Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Dirección estratéxica das organizacións turísticas | Código | 615524004 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Sesión maxistral | B1 B3 | Asistencia e participación nas clases maxistrais, por parte dos estudantes presenciais. Participación nos foros virtuais dos alumnos online. | 10 |
Estudo de casos | A2 A3 A4 A5 B14 B1 B3 B8 B12 C1 C3 C4 C7 C9 | Casos prácticos en grupo tanto para alumnos presenciales como online | 90 |
Observacións avaliación | |||
Terase en conta a asistencia e participación nas clases maxistrais, por parte dos estudantes presenciais; así como, a participación nos foros virtuais dos alumnos online (10% da nota final). Tanto no caso de estudantes presenciais como online, avaliaranse dous casos prácticos cuxo contido, datas de entrega e demais características, veñen recollidos no documento "Normas materia Dirección Estratéxica": Para a avaliación da materia de Dirección Estratéxica das Organizacións Turísticas terase en conta a nota de dous casos prácticos que deberedes entregar. Os casos prácticos realízanse en grupo duns 5 membros (os grupos para os alumnos online serán asignados polas profesoras e comunicados antes do inicio das clases). A cada grupo corresponderalle escoller unha empresa do sector turístico a analizar e deberá comunicarlle ás profesoras a elección. 1. O primeiro traballo supón o 50% da nota final e deberá entregarse a través do Moodle (profesora María Teresa García Álvarez) antes do 8 de enero de 2020 ás 10:00h. O esquema sería: a. Aplicación da Teoría de Recursos e Capacidades: · Identificación dos recursos da organización. · Identificación das capacidades da organización. · Identificación de vantaxes competitivas sustentables. · Aplicación Análise VRIO. b .Análise da estratexia. · Estratexia Corporativa: - Carteira de negocios da empresa (sinerxias e tipo de diversificación) · Estratexia Competitiva: - Tipo de estratexia competitiva - Aplicación do reloxo estratéxico · Estratexia funcional: - Análise das principais áreas funcionais da organización - Análise do tipo de financiamento da organización. - Identificación do departamento máis relevante desde o punto de vista da estratexia empresarial. O segundo caso práctico supón o 40% da nota final. Deberá entregarse antes do 8 de enero de 2019 ás 10:00h a través da plataforma Moodle (profesora Rosa Mariz). O esquema sería: a. Organigrama da empresa: representación gráfica e breve explicación b. Aplicación da Teoría da Axencia: incentivos. · Análise de problemas de risco moral e selección adversa. · Mecanismos de solución aos problemas anteriores. c. Análise do Goberno da Empresa: · Supervisión directa. · Sistema de incentivos. · Mercado de empresas e capitais. · Mercado de débeda. · Mercado de bens e servizos O primeiro caso deberá de ter unha extensión máxima de 8 páxinas e o segundo caso de 7 páxinas a interlineado 1,5 e letra Estafes New Roman de 11 puntos. Deberedes analizar unha empresa/organización do sector turismo e APLICAR todos os puntos explicados na teoría. As notas publicaranse no Moodle o día 13 de enero de 2020 e a revisión terá lugar o 16 de enero desde as 11:00h ata as 12:00h no despacho das profesoras (Fac. Economía e Empresa, despacho 222) Ante calquera dúbida que teñades na súa elaboración podedes enviarnos as dúbidas por correo electrónico. Adicionalmente, podedes empregar o teléfono durante as dúas semanas nas que se imparten a materia. No caso de Rosa Mariz (981167000 extensión 2429), os xoves de 10:30-12:00 e no caso de María Teresa García, poderedes contactar os luns de 10:00-11:30 na extensión 2459. |