| Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
| Asignatura | Psicoloxía social | Código | 615G01108 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
| Introducción á psicoloxía dos colectivos e grupos humanos | A2 |
||
| Comprender os supostos e fundamentos históricos, pedagóxicos, psicolóxicos e sociolóxicos da acción socioeducativa e os seus ámbitos de actuación, valorando as súas implicacións. | A2 |
B3 B27 |
|
| Capacidade de análise e síntese | B3 |
||
| Identificar e analizar os factores contextuais que afectan aos procesos de intervención socioeducativa. | B26 B27 |
||
| Traballo en equipo. | B12 |
||
| Seleccionar diferentes métodos e técnicas para a planificación e evaluación de programas e servizos. | B3 |
||
| Capacidades en reconocer o carácter global e local dos fenómenos sociais. | B26 |
||
| Deseñar e desenrolar proxectos, programas e servizos nos diferentes campos de intervención profesional promovendo a participación e o desenrolo comunitario. | B27 |
||
| Capacidades en reconocer a complexidade dos fenómenos sociais. | B27 |
||
| Observar, analizar, interpretar procesos de mediación social, cultural e educativa. | B3 |
||
| Deseñar e levar a cabo proxectos de investigación elementais aplicables aos diferentes campos de intervención. | B3 |
||
| Desenrolar unha disposición favorable ao traballo en contornos multiculturais e plurilingüísticos. | B26 B27 |
||
| Elaborar, analizar, sintetizar, valorar e transmitir críticamente a información. | B3 |
||
| Adquirir e dominar habilidades comunicativas que permitan transmitir información, ideas e propostas a diversas audiencias. | B3 |
||
| Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información disponible para resolver os problemas cos que deben enfrentarse. | B3 B27 |
||
| Asumir como profesional e ciudadano a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | B26 |
||