| Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
| Asignatura | Ferramentas de creación multimedia | Código | 616G01027 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Temas | Subtemas |
| 1. Fundamentos de Programación Multimedia - Introducción | 1.1 Estruturas de programación. Pseudocódigo, Diagramas de fluxo 1.2 Variables e tipos de datos 1.3 Control de fluxo. 1.4 Estrutura dun programa. Funcións. |
| 2. Programación con obxectos | 2.1 Programación con obxectos 2.2 Manexo de contido multimedia 2.3 Programación na Web |
| 3. Tecnoloxías de animación | 3.1 Creación dun documento 3.2 Creación de contido accesible 3.3 Creación de scripts con ActionScript 3.4 Creación dunha aplicación |
| 4. Conceptos básicos de animacion 2D | 4.1 Traballo con capas 4.2 Creación dunha interface de usuario coas ferramentas de deseño 4.3 Cómo debuxar en Animate 4.4 Creación de símbolos e instancias 4.5 Adición de animación e navegación cos botóns 4.6 Adición de texto estático, de entrada e dinámico 4.7 Adición de Son 4.8 Animacións básicas |
| 5. Obxectos | 5.1 Como crear obxectos 5.2 Clips de película 5.3 Botóns |
| 6. ActionScript | 6.1 Creación de animacións con ActionScript 6.2 Adición de interactividade con ActionScript 6.3 Manexo de eventos principais (teclas, rato) 6.4 Traballo con xerarquías de Clips de vídeo 6.5 Aleatoriedade e colisións |