| Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
| Asignatura | Videoxogos | Código | 616G01037 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Temas | Subtemas |
| Introducción | - Evolución histórica. - Xéneros. - Tipos de xogadores. - Mercado. |
| Producción de videoxogos | - Proceso de produción xeral. - Equipo e perfís. - Documentos utilizados durante o proceso. - Etapas de desenvolvemento. |
| A historia no videoxogo | - Creación da historia. - Modelos narrativos para videoxogos. - Diferenzas coa narrativa tradicional. - A viaxe do heroe como modelo narrativo en videoxogos. - Elementos no videoxogo para contar a historia: cinemáticas, escenas de corte, triggered events. - Diagramas de navegación para a estruturación de historias lineais e non lineais. |
| Deseño de personaxes | - Descrición dos personaxes en tres niveis. - Evolución dos personaxes. - Interacción e interrelacións entre personaxes. |
| Deseño da xogabilidade | - Modos de xogo. - Accións e regras. - Retos e recompensas. - Descrición dos elementos do xogo. - Descrición de habilidades e atributos dos personaxes. - Conceptualización mediante fórmulas e táboas. |
| Deseño de niveis | - Descrición de niveis. - Estruturación de niveis. - Localización de elementos do xogo. - Creación de mapas. |
| Interfaces | - Deseño adaptado á plataforma. - Deseño do interface visual de xogo. - Funcións das interfaces físicas utilizadas para interactuar. |