Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Produción da Animación e o Videoxogo | Código | 616G02001 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer e comprender o fluxo de traballo nunha produción de animación ou nun videoxogo. | A2 A10 |
B1 B3 B4 B5 B10 B13 B14 |
C1 C4 C5 C8 |
Coñecer os recursos materiais e humanos precisos para a xestión de proxectos de animación e de videoxogo. | A10 A20 |
B2 B4 B6 B7 B10 B11 B12 B13 B14 |
C3 C6 C7 C9 |
Capacidade de manexar materiais e ferramentas para producir un produto de animación ou videoxogo. | A10 A20 |
B5 B6 B7 B8 B10 B12 B13 |
C5 C6 C7 C8 |