Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Debuxo de Contornas e Arte de Concepto | Código | 616G02013 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Sesión maxistral | Esta primeira metodoloxía desenvolve as bases de coñecemento da materia especificadas nos contidos. Nestas clases, os alumnos deben ter unha aptitude receptiva seguindo as explicacións do profesor na lousa, as proxeccións en pantalla e os sistemas informáticos (TIC). O alumno tomará notas e fará preguntas sobre os temas tratados. O obxectivo é proporcionar os conceptos e ferramentas necesarios para a súa comprensión desde unha perspectiva na que o ambiente e a escena están sempre presentes. |
Obradoiro | É nesta segunda metodoloxía que o alumno participa activamente no proceso de aprendizaxe, ante a necesidade de experimentar todos os coñecementos presentados nas conferencias, que deben ser adaptados. Formúlanse dous tipos de exercicios que o estudante debe desenvolver individualmente ou en grupo: 1.- Práctica de renderización semanal cunha duración de dúas horas e que se recollerá ao final da clase para a súa avaliación. 2.- Práctica de curso na que se fará un traballo nun contorno escenográfico que se especifique. Cada semana e nun espazo variable de dúas a catro horas, o alumno traballará e corrixirá o progreso deste traballo tutorial que tamén se desenvolverá sen contacto nas horas asignadas na planificación da materia. |
Estudo de casos | Como prácticas complementarias, os alumnos traballarán nos casos contemporáneos máis destacados do mundo das artes escénicas. |
Proba obxectiva | Ao final do programa realizarase unha proba obxectiva nas datas marcadas pola escola e compatibles cos horarios do curso establecido. Esta proba estenderase ás horas de contacto. |