Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Modelaxe 1 | Código | 616G02015 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Saber analizar e evaluar a adecuación dun modelo 3D para diferentes usos na industria da animación e videoxogos. | A7 A9 A10 |
C1 C3 C8 |
|
Capacidade de creación de modelos 3D cunha forma e topoloxía correctas, atendendo ás restriccións e requisitos impostos, para o seu uso en produccións de animación e videoxogos. | A7 A9 A10 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9 |
Comprensión do traballo de modelado e como encaixa no pipeline o fluxo de traballo dunha producción, tanto de animación como de videoxogos. Interacción coas outras tarefas do pipeline. | A7 A9 A10 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9 |