Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Proxectos Avanzados | Código | 630519005 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 9 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Traballos tutelados | A5 A6 A7 A8 A9 A10 | Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe - tanto autónomo coma colaborativo - dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos, profesionais e competitivos). Está referida prioritariamente á aprendizaxe de "como facer as cousas". Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade da súa propia aprendizaxe. Se exige la asistencia al 80% de las sesiones interactivas La valoración de la práctica obligatoria del taller no se restringe a los contenidos, también, se constata la autoría de la misma |
50 |
Portafolios do alumno | B5 B7 C1 C3 C8 | O resultado final dos traballos realizados na materia plasmarase no portafolios persoal do alumno, físico e dixital, dispoñible físicamente en papel e accesible a través da ferramenta informática para a docencia Moodle. Avalíanse os resultados, pero a través dun proceso docente tutelado e guiado, onde o esforzo persoal e a evolución intelectual do alumno deberán aparecer reflectidos na documentación final. Se exige la asistencia al 80% de las sesiones interactivas La valoración de la práctica obligatoria del taller no se restringe a los contenidos, también, se constata la autoría de la misma |
50 |
Observacións avaliación | |||
Os exercicios a realizar na asignatura provirán, principalmente de tres fontes: 1ª - Necesidades reais en contornos existentes dun alto grao de complexidade. Novas propostas ou recuperación-rehabilitación de edificios públicos, conxuntos residenciais, áreas de cidade ou territoriais, lugares en transformación, paisaxes vulnerables... condicións que esixen unha coidadosa análise e síntese multifactorial. A proposta terá competencia como proxecto básico profesional. 2ª - Concursos de arquitectura. Convocados por administracións públicas ou organismos privados, nacionais ou internacionais. O alumnado, organizado en grupos, analizará a conveniencia e posibilidades de presentar propostas a estas convocatorias, baixo a tutela do profesorado. A incorporación dunha persoa a un equipo, no que asumirá un rol especializado, no que as condicionantes administrativas, de prazos e orzamentos son determinantes, situarán a persoa e ao seu equipo nun entorno real e competitivo, que lles permitirá conectar coa realidade profesional nun amplo espectro de actividade. 3ª - Propostas de intervención. O alumnado, organizado en equipos, poderá propoñer, ademais, intervencións sobre demandas e contornas reais, que aporten solucións a espazos e disfuncións urbanas detectadas nas análises das actividades iniciais do curso. Se exige la asistencia al 80% de las sesiones interactivas La valoración de la práctica obligatoria del taller no se restringe a los contenidos, también, se constata la autoría de la misma |