Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Contextos de Desenvolvemento e Aprendizaxe na Discapacidade e na Dependencia | Código | 651853205 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
A concepción do desenvolvemento en contextos sociales para o desenvolvemento e a aprendizaxe. | |||
Factores e variables implícitas no desenvolvemento e aprendizaxe das persoas: o factor social e contextual como característico do desenvolvemento cultural da persoa | |||
Os contextos inclusivos e para o desenvolvemento: factores, características e proceso de construcción | |||
O valor da normalización e o conteto ordinario como recurso para a vida entre e coas demais persoas | |||
Coñecemento de instrumentos e pautas de intervención no contexto educativo familiar | |||
Coñecemento e contexto educativo escolar: os valores da normalización e a inclusión. | |||
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) como recuros e exercicio da profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida en ámbitos de calidade e atención ás demandas sociais e persoais. |