Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Contextos de Desenvolvemento e Aprendizaxe na Discapacidade e na Dependencia | Código | 651853205 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Actividades iniciais | Presentación da guía docente da asignatura e o establecemento de pautas a seguir para o seu desenvolvemento e aprendizaxe elaborando contextos colaborativos e de atención á demanda do alumnado. Avaliación das expectativas, aprendizaxe e coñecemento dos contidos a impartir e o establecemento dunha zona de desenvolvemento efectiva e real do grupo clase |
Traballos tutelados | O alumnado terá que realizar unha serie de actividade de corte aplicado sobre casos prácticos establecendo avaliacións iniciais e efectivas de persoas con discapacidade. Presentaranse na clase e entregaranse para a sua avaliación |
Discusión dirixida | Discusión de los casos presentados en clase y presentación de un informe sobre el asesoramiento que se podría realizar |
Proba obxectiva | A avaliación será formativa e continua de forma que adaptarase ao proceso de aprendizaxe do alumnado. Será obxeto de avaliación todo aquelo que se traballe na clase sendo entregado en forma de ensaio científico. A proba obxectiva será realizada en xaneiro de forma que conste dunha verificación dos contidos aprendidos e traballados ou elaborados facilitando a sua concreción e clarificación |
Sesión maxistral | O profesor presentará os inclusores de cada tema planteando o principal e característico e expoñendo as lecturas en torno ao mesmo: o alumnado traballará sobre esta exposición os contidos de forma que elaboren as suas organizacións mentais e faciliten a sua aprendizaxe |