Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Desenvolvemento e Discapacidade | Código | 651853206 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Actividades iniciais | introducción, delimitación da asignatura e explicación dos contidos e a sua organización así como avaliación inicial dos coñecementos do alumnado para a sua aprendizaxe |
Discusión dirixida | Intentarase establecer controversias acerca da capacidade, a sua modificabilidade, a vida futura, a vida de calidade, en torno a casos presentados ou de creciente actualidade |
Estudo de casos | Proporase un ou dous casos para o seu desenvolvemento ao longo da clase, xogarán un papel importante na avaliación e calificación en función dos criterios especificados y dos ensaios que se presente de forma científica |
Esquemas | Realizarase un traballo individualizado con determinadas lecturas e contarán para a aprendizaxe e avaliación da asignatura. Será de tipo sintéctico e desenvolveranse en forma de esquema organizado e explicación |
Lecturas | Serán a base da aprendizaxe formarán parte do contido da comunicación na clase e servirán para establecer os controles de aprendizaxe dos contidos así como servirán de avaliación formativa no desenvolvemento das clases |
Prácticas clínicas | Exporanse un ou dous casos clínicos para a avaliación e o desenvolvemento de programas centrados na persoa. Realziaranse ao longo do curso seguido e titorizado polo profesor |
Aprendizaxe colaborativa | Seguirase o traballo de relación entre alumnos e o profesor de forma que se plantexe unha aprencdizaxe colaborativa e cercana para potenciar a aprendizaxe de todo o alumnado |
Prácticas a través de TIC | Establecerase un traballo en TIC planteando unha actividade a realizar sobre o desenvolvemento e a sua intervención |
Análise de fontes documentais | Será prioritario o achegamento a diversas fontes onde documentarse para os casos tratados na clase; para elo, servirán as fontes documentais |