Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | FISIOTERAPIA NAS DISFUNCIÓNS DO APARELLO LOCOMOTOR | Código | 651G01024 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Sesión maxistral | A6 A7 A8 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C6 C9 | Os contidos abordados nas sesions maxistrais avaliaranse mediante probas de comprensión, traballos tutelados, etc, así como na proba obxetiva e práctica. Con todo, dentro da avaliación continuada da materia, valorarase tamén a asistencia, puntualidade, actitude, e participación razoada neste tipo de sesions, así como nas prácticas de laboratorio. |
5 |
Prácticas de laboratorio | A6 A7 A8 B2 B3 C6 C9 | Dentro da avaliación continuada da materia, valorarase, entre outros aspectos, a asistencia, puntualidade, actitude, e participación razoada neste tipo de sesions. | 5 |
Proba mixta | B1 B2 C1 | A proba realizarase de forma escrita. Constará dunha parte de examen test, que poderá completarse cun apartado de preguntas/respostas de desenvolvemento, e/ou do plantexamento de actuación ante un caso clínico. É preciso ter unha nota mínima dun 5 para superar esta parte. |
60 |
Proba práctica | A6 A7 A8 B2 B3 B4 C1 C9 | En grupos de 3 alumnos/as, exporáselles unha situación clínica que afecte o aparello neuro-músculo-esqulético, similar ás traballadas tanto nas sesions maxistrais como nas prácticas. Cada un/unha d@s alumn@s, desenvolverá prácticamente algunha das partes das do proceso de atención en fisioterpia. Tras un tempo grupal de 5 minutos para pensar e programar a intervención, cada un/unha d@s alumn@s disporá dun máximo de 5 minutos para executar a pregunta plantexada. | 30 |
Observacións avaliación | |||
Para superar a matería é imprescindible conseguir un 5 na proba mixta, e outro 5 na proba práctica para proceder a calcular a Os contenidos abordados tanto nas prácticas |