Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | A educación permanente nas sociedades da información | Código | 652439011 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Ser capaz de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos críticos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. | AI2 |
||
Ser capaz de concibir, deseñar ou poñer en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación con rigor científico e de comunicar as súas conclusións –e os coñecementos e razóns últimas que a sustentan- a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades; seguindo as pautas do método científico e dos procesos de investigación desenvoltos acordes a determinadas metodoloxías de investigación cualitativa, cuantitativa e orientadas ó cambio e á innovación. | AI3 |
||
Posuír habilidades de aprendizaxe que permitan ó estudante continuar estudando dun modo autónomo e que facilite a autoaprendizaxe continua, de modo que poida desenvolver un proxecto de investigación no campo da educación de acordo ós principios éticos que o sustentan | AI4 |
||
Capacidade de adaptación a situacións novas | BI1 BI2 |
||
Capacidade de análise e síntese. | BI1 |
||
Capacidade de organización e planificación | BI5 |
||
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como investigador | BI7 |
||
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. | CM1 |
||
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro | CM2 |
||
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | CM8 |