Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Reformas e innovacións educativas: entre a política educativa e a práctica escolar | Código | 652439029 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Ser capaz de aplicar os coñecimientos adquiridos e resolver problemas en entornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa la Innovación orientación educativa. | AI8 |
||
Ser capaz de integrar coñecementos e enfrentarse á complexidade de formular xuizos a partir dunha información que, sendo incompleta o limitada, inclua reflexions sobre as responsabilidades e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuicios. | AI2 |
||
Ser capaz de realizar unha analise crítica, evaluación e síntese de ideas novas e complexas. | AI6 |
||
Ser capaz de fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance tecnolóxico, social ou cultural dentro dunha sociedade basada no coñecemento | AI7 |
||
Capacidade de análise e síntese | BI1 |
||
Traballar de forma colaborativa | BI4 |
||
Comportarse con ética de responsabilidade social como cidadán e como investigador. | BI7 |
||
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | CM4 |
||
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | CM6 |
||
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | CM8 |