Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Xestión de recursos humanos | Código | 652512213 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Aprendizaxe colaborativa | A7 A8 A9 A14 B6 B7 B8 B14 C8 | Conxunto de procedementos de ensino-aprendizaxe guiados de forma presencial e/ou apoiados con tecnoloxías da información e as comunicacións, que se basean na organización da clase en pequenos grupos nos que o alumnado traballa conxuntamente na resolución de tarefas asignadas polo profesorado para optimizar a súa propia aprendizaxe e a dos outros membros do grupo. | 60 |
Proba obxectiva | A7 A8 A9 A14 B6 B7 B14 | Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa. A Proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas. |
40 |
Observacións avaliación | |||
ALUMNADO ASISTENTE: considerarase alumnado asistente a aquel que O exemplar da realización da aprendizaxe colaborativa (60% da cualificación) enviarase telematicamente e de non ser ALUMNADO NON ASISTENTE: O alumnado que non forme parte de ningún grupo, NOTA: A UDC regula a matrícula de estudantes a tempo parcial, criterios |