Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Investigación e Innovación en Didáctica da Expresión Corporal | Código | 652534019 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Análise de fontes documentais | Analizaranse diferentes artigos, valorando o pensamento crítico do alumnado. |
Discusión dirixida | O docente e os alumnos crearán diferentes debates na aula sobre temas vinculados á innovación e á investigación. En todo momento o debate será dirixido polo docente, mostrando argumentos a favor e en contra sobre o debatido, para favorecer o pensamento crítico do alumnado. |
Glosario | Establecerase un glosario de termos que se irá nutrindo ao longo da materia das achegas terminolóxicas que incorporen os alumnos. O glosario estará situado na contorna moodle. |
Foro virtual | Crearanse debates e incorporaranse temas de actualidade que resulten de interese xeral e estean vinculados á materia, nun foro habilitado no moodle. Os alumnos poderán participar desde a súa casa vertiendo a súa opinión respecto diso. |
Práctica de actividade física | Realizaranse prácticas de educación física desde a innovación e a investigación. |
Prácticas a través de TIC | Mostraranse algunhas TIC útiles para os alumnos vinculadas á investigación e á innovación. |
Sesión maxistral | Existirán sesións maxistrais baseadas no discurso do docente, pero sempre contando coas intervencións dos alumnos, existindo unha boa comunicación profesor-alumno, e creando un medio onde se favoreza a participación do alumnado. |
Traballos tutelados | Os traballos serán tutelados polo docente, a través da asistencia a titorías para comprobar a boa marcha do traballo e propoñer aos alumnos ideas de mellora. |
Solución de problemas | Se plantearán numerosos problemas a los alumnos intentando que entre ellos debatan y busquen la solución adecuada para resolverlo. |
Estudo de casos | Presentaranse casos de proxectos innovadores e de investigación, analizándoos críticamente, observando as súas debilidades e puntos fortes, e propoñendo aspectos de mellora para ese proxecto. |